Wednesday, August 18, 2010

Hitha Handana Welawe - හිත හඩනා වෙලාවේ

හිත හඩනා වෙලාවේ
නුඹ පමනක් සිනාසේ
කියන් මගේ පුන්චි කුමරියේ
කියන් මගේ පුන්චි සිහිනයේ

තනිවුනු මා ලග පිපේවිනම් ආදරෙන්
හොරැහින් වත් මා දෙස බලාවිනම් ආදරෙන්
තනිවුනු මා ලග පිපේවිනම් ආදරෙන්
හොරැහින් වත් මා දෙස බලාවිනම් ආදරෙන්

කියන් මගේ පුන්චි කුමරියේ
කියන් මගේ පුන්චි සිහිනයේ

හිත හඩනා වෙලාවේ
නුඹ පමනක් සිනාසේ
කියන් මගේ පුන්චි කුමරියේ
කියන් මගේ පුන්චි සිහිනයේ

ඔබේ දෙනුවන් පැවසුවේ මා හට ආදරේ
මෙලෙසින් මා දෙස නෙතු සගවන්නේ හගවන්නද ආදරේ

හිත හඩනා වෙලාවේ
නුඹ පමනක් සිනාසේ
කියන් මගේ පුන්චි කුමරියේ
කියන් මගේ පුන්චි කුමරියේ

Artist : Shihan Mihiranga

Photobucket
ලස්සන සිංදු අහන්න, අපේ YouTube channel එක subscribe කරන්න

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment